Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokud jsem správně porozuměla, tak Natálka je Vaše dcerka. Už kvůli ní byste to měla, jak píše paní Sádecká, otočit a nedopustit, aby násilí, které jste zažila a které při návštěvách prarodičů vidí, byla pro ni norma. Zažila jsem domácí násilí a tudíž vím, že podstatné je uvědomit si, že Vaše jediná "chyba" je, že jste v jistou dobu neměla sílu a možnost se bránit a především, že nikdo (natož ten, který je tu, aby Vás miloval a chránil) nemá právo Vám ubližovat.

Když jsem se já rozhodovala vymanit ze svého jha, řekl mi jeden moudrý člověk :" Každý člověk má právo bránit vlastní život a důstojnost. Každá matka má nejen právo, ale přímo povinnost bránit vlastní život a důstojnost vlastních dětí".

A protože jsem v jednu etapu svého života vychovávala děti svého partnera, tak mohu říci, že NORMÁLNÍ je milovat děti obecně, ty životem zraněné či jinak jiné je třeba milovat tak, jak jim prospívá. Děti, které patří k životnímu partnerovi (pakliže Vám to dovolí, občas přijdete již k dětem hotovým, dospělým, zraněným či zpracovaným), milovat či alespoň respektovat jako součást člověk, kterého milujete a se kterým hodláte strávit zbytek života.

NENORMÁLNÍ je ubližovat člověku a zrůdné je ubližovat dítěti, které není schopno se bránit.

Každopádně pište, nestyďte se navštívit nějaké terapie (pro sebe, pro své dítě, děti) a držte se a nedejte se!V

0 0
možnosti

Teď už je to jen a jen na Vás... Otočte to! :-)

0 0
možnosti
Foto

Jste velmi silná osobnost R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS